luni, 9 noiembrie 2015




Cosuri cadou Karin Gifts



Cadouri pentru cei dragi de SARBATORI ,doar din magazinul Karin Gifts!







Crăciunul, una dintre cele mai mari sărbători ale creştinătăţii, celebrează de peste 2.000 de ani naşterea lui Iisus şi este prilej de a petrece în familie, lângă bradul împodobit, cu bucate tradiţionale, colinde şi daruri aşteptate atât de copii, cât şi de cei mari.Frumuseţea iernii, cu dulcele ecou al colindelor si cu imaginea celor dragi în suflet să vă aducă împlinire, iubire si fericire.De sărbători ai parte de cele mai multe zâmbete, atât pe chipul tău, cât şi pe chipurile celor dragi. Ele traduc cel mai frumos sentiment care derivă din dragoste şi afecţiune, grija. Iar pentru că magia Crăciunului înseamnă a dărui, alege să oferi celor dragi ţie zâmbete, toată grija ta şi puţin peste şi vei avea parte de cele mai frumoase reacţii.Pentru a-ţi fi mai usor să rezolvi măcar o parte din toate cumpărăturile specifice sărbătorilor de iarnă, iată mai multe propuneri pentru cadouri, ca să-ţi poţi surprinde atât familia cât şi prietenii apropiaţi cu ceva, dar nu numai celor dragi, fă-ţi şi tie însăţi o plăcere, răsfaţă-te!


IDEI DE CADOURI PENTRU CEI DRAGI DE CRACIUN SI NU NUMAI: Zilele astea toata lumea face cumparaturi: unii ard calorii plimbandu-se din magazin in magazin, alti butoneaza de zor in timp ce consulta ofertele magazinelor online. Indiferent de care categorie de cumparatori vorbim insa, pe fata tuturor se poate citi dorinta arzatoare de a gasi cadourile potrivite pentru cei dragi.

In ceea ce ma priveste, am dat deja o raita prin magazine, iar acum a venit timpul magazinelor online sa fie rasfoite. Ca mai este pana la concediu si, cu toate prelungirile de program ale magazinelor din perioada asta, tot nu-mi ajunge timpul dintr-o zi sa le fac pe toate. Si, oricat de mult mi-ar place sa fac surprize, am ajuns la concluzia ca e mai simplu sa intrebi omul ce-si doreste sa primeasca cadou, indiferent daca e vorba de Craciun sau de o aniversare. Si asa prinzi doi iepuri dintr-o lovitura, de fiecare data: tu mergi la tinta cu cadoul, iar “cadorisitul” primeste ceva de care are nevoie sau ceva-ul pe care si l-a dorit foarte mult.

Daca nu va surade ideea mea si vreti sa faceti totusi o surpriza, puteti apela la cadouri mai generale:

- Cosuri KarinGifts


– ceva pentru casa – poate un set de accesorii cum ar fi ,cosuri cadou Craciun , un set de pahare mai deosebite sau chiar o oala sub presiune sau un wok;

– un voucher de cumparaturi – daca banuiti ce si-ar dori si vreti sa ii oferiti posibilitatea de a-si alege cel mai pe placul sau cadou;

– cosmetice – indiferent ca e vorba de doamne sau domni, fiecare are o colectie de produse cu care interactioneaza aproape in fiecare zi.
-creme pentru ten, maini sau corp, un demachiant, un sampon, un gel de dus sau produse de ingrijire ale parului – sunt doar cateva dintre produsele din colectia fiecaruia (sunt convinsa ca inclusiv barbatii au o crema de maini pe care o folosesc, ca de sampon si gel de dus nici nu cred ca trebuie sa aduc vorba).Cadourile pe care le primim in noaptea de Craciun sunt asa de frumoase, incat nici nu conteaza asa de mult ce e inauntru. Pur si simplu asteptarea diminetei in care vei gasi sub brad cadouri frumos ambalate si senzatia aia cand tragi de funda sa o desfaci si mai apoi rupi cu nerabdare ambalajul, cand te bucuri ca un copil mic de ceea ce ai gasit. Senzatiile astea fac parte din ceea ce ma face sa simt ca a venit Craciunul, alaturi evident de mirosul acelor de brad si a portocalelor. Pur si simplu nu se poate fara.

Am observat ca atunci cand daruiesc un cadou simt o bucurie mult mai mare decat atunci cand primesc un cadou, dar si aici alegerea celui mai potrivit cadou de Craciun pentru cei ce ii iubesti nu este deloc usoara, de multe ori ne lipseste inspiratia, nu ne vin usor cele mai bune idei cadouri pentru Craciun. Pentru a putea face alegerea cea mai buna, trebuie sa stii ce isi doreste fiecare, astfel i vei surprinde in mod placut, iar daca acel cadou poate avea si o utilitate practica pe langa natura lui pur subiectiva, cu atat mai bine.Spre exemplu, unul dintre colegii mei de munca a decis ca pentru a-i multumi mamei sale pentru cata grija a avut de el, sa ii ofere o masina de facut paine de la Moulinex. La inceput am ras dar cand am vazut ca masinuta mai poate face si cozonac, prajituri, ba chiar si gemuri deja am inceput sa ma gandesc sa imi iau si eu una.

Ca sa nu mai vorbesc de buna mea prietena Laura care imi povestea zilele trecute cum ca Dan, sotul ei – care de meserie este reporter - isi doreste un nou aparat foto mai performant si ca tocmai ii gasise unul super istet de la Samsung. Mi l-a aratat si mie dar cum nu prea le am cu aparatele foto n-am stiut ce sa-i spun.

Insa cel mai mult stiu ce isi doreste baiatul meu. De vreo doua luni incoace il tot vedeam cum cauta pe net ceva, cum isi ia notite, se incrunta si pe urma cauta in continuare. Intr-o zi l-am intrebat ce face si mi-a zis ca a vazut un nou tablet PC si ca isi doreste tare mult sa si-l cumpere doar ca nu ii ajung banii. A pus cap la cap alocatiile, banii de buzunar (cred ca si cei de pachet de la scoala) si tot nu-i ajung. De Black Friday a stat tot timpul la calculator sperand ca va intra la oferte speciale, dar n-a fost sa fie. Ce sa zic, l-am lasat in pace sa caute. Ceea ce nu stie el este ca dorinta i se va implini de Craciun.

De fapt nici n-ar trebui sa vorbesc despre altii pentru ca si eu imi doresc ceva si tot am batut apropouri la „mosu” doar-doar se prinde si imi lasa sub brad un set de cercei argintii cu fundita.

Mai caut si alte idei cadouri pentru prieteni, pentru colegi de servici, pentru rudele noastre si chiar pentru cei care datorita problemelor financiare nu isi permit sa cumpere cadouri celor dragi.

Si mai stiti ceva, cu toate cadourile astea multe si frumoase de care v-am vorbit mai sus, cel mai frumos dar ar fi sa fiti alaturi de cei dragi de Craciun.

Niciun comentariu: