miercuri, 21 octombrie 2015

Software pentru curierat !


In ziua de astazi, nu mai este pentru nimeni un secret faptul ca este esential ca lucrurile sa se desfasoare la timp, atat in domeniul profesional, cat si in cel particular. De cate ori s-a intamplat ca, in urma unei promisiuni, sa asteptam sa se indeplineasca un anumit eveniment la momentul asteptat, dar, acesta nu s-a mai produs sau s-a produs cu intarzire, cauzand multe neplaceri in acest sens …? Sa ne gandim, numai, ce insemna pentru un producator intarzierea sosirii materiei prime absolut necesare comandate de la un furnizor, sau intarzierea sosirii unei piese de schimb pentru masina personala care asteapta in service…

Toate aceste intamplari au la baza, de cele mai mute ori, deficiente de ordin organizatoric. Situatiile neplacute se pot evita atunci cand exista o organizare judicioasa a tuturor proceselor, atunci cand lucrurile nu sunt lasate la voia intamplarii…

Destinat firmelor de curierat:
Curiermanager este o solutie usor de folosit, creata special pentru companiile care furnizeaza servicii de curierat. Curiermanager permite Management expeditii si include o aplicatie mobila pentru a trimite si primi informatii din teren in timp real, scanarea codurilor de bare, fotografierea confirmarii de primire, etc. Este instrumentul modern prin care poti organiza, controla si urmarii activitatea ta, avand acces la o baza de date corecte si corelate in timp util.

Curiermanager te ajuta sa iti concentrezi toata atentia asupra afacerii tale, generand pentru tine documentele necesare procesului de expeditie, conducand astfel la o eficienta mai mare a activitatii tale.

Pentru a putea utiliza curier manager ai nevoie doar de o conexiune la internet – noi vom gazdui Aplicatie Android curierat si ne vom asigura ca informatiile tale sunt permanent in siguranta.

Daca ai o afacere de curierat si esti in cautarea unei solutii software da-ne un telefon. Nu exista costuri initiale, ci doar o taxa lunara care va acoperi costul programului si mentenanta acestuia.
Asigurarea unui transport eficient este, probabil, la fel de importanta ca si producerea anumitor produse de calitate ridicata. Pentru o firma dedicata exclusiv transportului de produse (curierat) intern sau international, este esential ca produsele transportate sa ajunga la termenele contractate – pentru a scoate profit din aceasta activitate (exista firme care efectueaza livrarea, dar returneaza banii clientilor daca produsele/coletele contractate nu au ajuns la timp).

Pentru a veni in intampinarea acestor probleme, raspunsul este utilizarea unei solutii informatice adecvate.

O astfel de solutie informatica este xTrackCourier – produsa de firma AXES SOFTWARE.


Aceasta solutie informatizeaza intreg procesul de livrare, din momentul preluarii de catre curier a produsului/coletului ce urmeaza a fi transportat, pana in momentul livrarii la sediul/domiciliul beneficiarului acestui transport.

La nivel general, aplicatia xTrackCourier optimizeaza procesul de livrare prin oferirea mai multor functionalitati principale:

- Identificarea unica a fiecarei comenzi si cumularea transportului pentru mai multe colete care au aceeasi zona de destinatie (AWB, Master AWB)

- Optimizarea rutelor de transport, astfel incat sa rezulte un timp minim de parcurs, la costuri cat mai mici

- Urmarirea in timp real a stadiului in care se afla transportul respectiv

- Optimizarea livrarilor inclusiv dupa ora de livrare prestabilita impreuna cu beneficiarul transportului

- Confirmarea livrarii de la sediul/domiciliul beneficiarului, utilizand transmiterea informatiei prin tehnologia GPRS

- Efectuarea rapoartelor de eficienta asupra comenzilor livrate.
Fondata in anul 2005, Axes Software este una dintre primele companii romanesti specializate in oferirea de solutii software si hardware pentru Supply Chain. Domeniul de activitate al firmei se concentreaza pe realizarea de aplicatii complexe pentru automatizarea proceselor de marfuri si servicii in cadrul companiilor, incepand cu aplicatii de tip WMS. In concordanta cu cerintele clientilor nostri si adaptandu-ne mediului operational romanesc, Axes Software a dezvoltat solutii complexe pentru urmarirea fluxurilor de productie, aplicatii de gestionare a comenzilor de intrare si iesire si aplicatii de gestionare a transporturilor de marfuri si persoane. O alta aplicatie importanta este aceea de inventariere. Aceasta poate fi folosita atat pentru inventarierea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, cat si pentru invetarierea stocurilor de marfuri mai ales pentru magazine. Folosind cele mai noi tehnologii in domeniul dezvoltarii de programe si echipamente de ultima generatie, solutiile noastre raspund celor mai exigente cerinte din diferite domenii, cum ar fi: productie, logistica (3PL), curierat, distributie, e-commerce, sanatate, HORECA, lanturi de magazine si altele. La cerere, Axes Software dezvolta solutii particularizate client, specializate pe solutii AutoID si Mobility. Proiectele noastre includ, pe langa programele software si alte servicii complementare, cum sunt: project management, consultanta de specialitate, servicii de suport, servicii de configurare depozite, servicii de inventariere, solutii de etichetare marfuri. Program software firme curierat dezvoltate de Axes Software se integreaza in sistemele informatice existente ale clientilor nostri, prin module dedicate de conectare (interfatare) cu diferite aplicatii, in special ERP-uri. Echipa Axes Software va sta la dispozitie pentru oferirea solutiilor software optime la problemele dumneavoastra !




Modalitati de licentiere:

Flexibilitatea oferita de tehnologiile folosite ne permite sa oferim aplicatiile noastre in doua modalitati de licentiere:

1. Personalizata pentru fiecare client si instalata pe serverele acestuia, denumita instalare clasica. Acest tip de licentiere se preteaza pentru depozite mari cu tranzactii multiple in care numarul licentelor este mare. Asigura independenta fata de conexiunea la internet si o viteza mai mare de procesare a datelor. De asemenea, in acest gen de implementari kit-urile instalate la client pot fi personalizate.

2. Licentiere “On Demand” prin punerea la dispozitie a facilitatilor standard ale aplicatiei. Functionalitatile puse la dispozitie sunt cele necesare companiilor mici si mijlocii din domeniul distributiei. Avantajele unei astfel de implementari sunt: implementare rapida nepersonalizata, plata unor rate lunare pentru reducerea costurilor, scalabilitate. Se permite initializarea sistemului de la minim 2 licente putandu-se ajunge la un numar maxim recomandat de 20 clienti concurenti.

Echipa Axes Software va sta la dispozitie cu informatii suplimentare si cu solutii pentru problemele dumneavoastra.
Trimiteți un comentariu